Marybu

Gonna let the light shine on me

im a barbie girl!

Skrivet 2011-09-02 @ 09:10:11

Michis hade inflyttningsfest med barbie tema! Skit kul men ändå jobbigt tyckte jag. Så jag körde all in men när jag kom till michis var det bara snygga brudar med söta kläder! Själv körde man peruk som kliade som f*n haha. Och en sminkning som gjorde att man såg ut som en riktig transa ;P Som tur kom ceder sen med peruk ;)
 
Men kvällen var väldigt trevlig iallafall förutom att jag kanske inte var på topp! Var ju på kryssning dagen innan och råkade slänga mig ut ur överslafen så var det duns i golvet :P Sedan stegen i huvudet.. Wihoo!
Men nu mår jag bra lite öm i huvudet fortfarande faksikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback