Marybu

Gonna let the light shine on me

Typiskt

Skrivet 2011-05-19 @ 16:36:15

Shit pommes frites vad mycket folk det var vid delicato! Det var kö runt kåken tillochmed.. Så vi skippade det köper nog dyra tårtor då istället  än att stå i den långa kön. Trodde inte det var så poppis att handla defekta bakelser.. Men men..

För baka gjorde vi till robbans födelsedag i december, och jag säger aldrig igen alltså. guuud så jobbigt det var minsann. Vi bakade allt sjävla tårta, bullar och kakor men det var gott.. Men inte värt besväret :P Låter lite lat tycker jag. Men det finns ingen tid till att baka heller..

Nog om bakning. Idag är det tomtbergadagen kanske ska förbi där efter jobbet fårse hur det blir. Måste iallafall upp till robbans andra garage för att hämta däck till min bil. Jaa precis nu är det rekord släpp på bakdäcken också. Kommer nog aldrig gå så mycket i back med pengar som jag kommer göra med denna bil.Suck

Jaha. Ska kanske träffa michis ikväll iallafall det är något positivt med denna dag :D

Växelspaksknoppen till skitbilen får fylla ut blogginlägget :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback