Marybu

Gonna let the light shine on me

Smått & gott

Skrivet 2011-05-25 @ 09:36:37
Idag redan onsdag imorgon 26maj min födelsedag även dagen men miljörevision sicken fin födelsedagspressent :P Typiskt..

Denna vecka har verkligen för några dagar hinner inte med ens hälften vad skulle villjat. Men tvätt har jag hunnit med lite städning inhandlat lite små jox. Men fortfarnde en storstädning kvar tills släkten kommer på söndag även tjejorna på lördag :D

Juste himmlans Olerys dom ska ju visa någon champions league match på lördag så det var fullbokat. Jag som ville vara där med mina vänner och äta gott. men nu är det fatburen som gäller på lördag men det blir nog bra det också :)

Jag är så grinig på min karl som jag delar lägenhet med. Han vill ha det cleant säger han. Men vem vill leva på sjukhus helt kalt på vägar och golv. Usch usch Så försöker göra det så mysigt som möjligt men jag får inte sätta upp tavlor inga hyllor. Blir galen för sjuttsingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback