Marybu

Gonna let the light shine on me

Lördag

Skrivet 2011-05-23 @ 13:19:57

Somsagt jag fick liv i robban tillslut och åkte iväg mot kungens kurva för att köpa liter grejor på ikea. Sen var det hem och fixa sig till grillpartaj hos Jennie. Jätte god mat och jätte trevligt sällskap tiden bara sprang iväg. När alla andra skulle ta bussen in till stan kom snälla ceder och hämtade mig! Vi åkte hem till mig för lite drinkar sedan ner till olerys. Hade det jätte trevligt vart kanske lite för full men träffa många snälla vänner även många nya :D Och nu när jag tänker efter så skulle jag kanske inte gåttpå den där efterfesten hos mille. Hade nog mått så mycket bättre i söndags då :P som ni ser redan snygg form nere på olles :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback