Marybu

Gonna let the light shine on me

Fredag!

Skrivet 2011-05-20 @ 09:51:15

Jajemänsann fredag idag! Robban ska bort på grillpartaj ikväll. Men jag ska nog vara hemma och fixa lite inför nästa helg för min födelsedag. För nästa vecka kommer vara kaotiskt rent ut sagt. Köpa lite brieost till ikväll för robban gillar ju inte det, man får passa på när karl är borta :P

Igår så drog jag och Robert till Kungens kurva för att handla gardiner till köket. På väg därifrån plockade vi upp Michis sen åkte vi hem till Fagerström. Där höll de på att packa för fullt inför tävling i malmö i helgen. Börjar tänka sköna fina sommar nu när man fick se dragracing bilen. Snart så är det semster också drygt 4 veckor kvar. Yippey!

Blev en solning i högdalen sen också känner mig lite bränd i facet :P thih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback