Marybu

Gonna let the light shine on me

Helgen över igen..

Skrivet 2011-02-08 @ 15:31:35

Vad gjorde jag i fredags? Jag minns inte har ingen aning vad som hände. Joo juste vi hjälpte roberts mor och far att bära lite möbler osv. Läskigt det där när man inte minns vad man gjorde för bara några dagar sen.. Börjar nog bli gammal.

Lördags var jag, robert, emma, martin och lilla mattias ute på en långpromenad! Vuxen poäng på den! haha
Sen dona och fixa vi hemma för vi skulle få hem gäster! Sandra, mille och martin kom förbi på lite förkrök. Sen vidare till Olerys! Style var jätte bra, tror tillochmed christer sandelin blev lite paff över lilla huddinge :P haha!
Hängde med allt och alla där nere.

Söndagen var man lite bakis bara lite :P haha Men bestämnde mig för att äta lite lunch nere i centrum iallafall tog med robban och syrran på donken :) Efter det handlade vi middag sen hem till mor & far. Pratade igenom lördagskvällen med mor, det hände en hel del nere på olerys :P thihi. Pappa hjälpte oss med lite filmer till hårdsiken sedan lagade vi tackos!

Sen var det hem till sängen igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback