Marybu

Gonna let the light shine on me

Fredaaag!

Skrivet 2011-04-01 @ 16:47:31

Idag är det fredag minsann bara sådär. Veckan rusade förbi kan man säga. Så nu måste man hinna med allt man skulle göra i veckan fast inte blev av, nu i helgen istället.... Men det funkar väl det också!

Massa ärenden ska göras idag fredag sedan mys framför tvn kan jag tänkta mig. Har varit så trött dom senaste dagarna så behövs nog en lugn fredag skulle jag tro.

Lördagen blir därimot inte så lugn :P Dop på dagen för lill Matte , ska vara i kyrkan klockan 11.00 så lite sovmorgon iallafall :) Är faktiskt lite nervös tänk om jag skulle tappa lillgrabben usch vad hemsk :/ Nej nu måste jag sluta tänka på det värsta. Det kommer gå bra, det är ju trots allt bara ca 80pers i kyrkan ingen som kommer ihåg mig, om jag skulle skämma ut mig...

På kvällen blir det partytime! In mot stan fårse se vilka vi blir bara men trevligt lär det säkert bli:p

Söndag ska jag in och jobba lite så slipper jag jobba över så mycket i veckan. Tur att man bor nära jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback