Marybu

Gonna let the light shine on me

Tisdag

Skrivet 2010-09-14 @ 11:15:26
Igår var det ullared gud vad jag gillar gittan & maggan! En sån tant ska jag bli när jag blir tant :P haha!

Var hemma hos mor & far igår också fixade lite smink och smycken så nu har jag förhoppningsvis tagit hem allt :)

Idag är himmlen blå och fin! Lite härligt höst väder men hörde att det kunde regna lite på eftermiddagen :/ typiskt.

Idag ska jag iväg och byta skor på Hi sport i stuvsta. Köpte nya i torsdags men nu när jag skulle sätta på mig dom imorse med lite tjockare strumpor så vart det lite tight. Så en större strl så är dom perfa. Ska väl även in och stor handla lite mat med robban på coop, sånt som måste göras nu när man har flyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback