Marybu

Gonna let the light shine on me

Tvätten missar jag idag då..

Skrivet 2010-10-14 @ 17:47:19
Japp idag har jag tvätt tid men blir kvar på jobbet med robban ett tag idag så man slipper jobba över imorgon :P
Får väl gå hem till mor & far om det skulle krisa med tvätten ;)

Igår åkte jag, robert och roberts far/min svarfär/min chef ;P haha .. Iallafall vi åkte på en tripp till nyköping och kollade på ett drömhus med hur mycket tomt som helst fanns , sjötomt, även en pool fanns. Helt underbart! Vem vet nästa midsommar där ;P

Juste måste berätta att jag har fått ett kast märke om det nu heter så mitt i pannan eller snarare mellan ögonen. Usch jätte stor röd finne har bosatt sig där.. Har även en koloni på hakan. skyller på robban han lurade i mig kinder ägg häromdagen..

Imorgon är det fredag guuud så skönt! Men jag skulle villja ha lite mera stålar så man kunde hitta på något riktigt skoj. Men men har man flyttat hemifrån så har man :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback