Marybu

Gonna let the light shine on me

snööö :/

Skrivet 2010-10-22 @ 09:19:17
Jaa denna vackra snö som faller just nu se till att det kommer massor av den och att det ligger kvar annars får det va...

Förra helgen var toppen med hemmafest i haninge och maskerad i fruängen och efterfest hos rille.. Även en riktig myssöndag.. Svårt att toppa denna helg med betydligt mindre pengar i plånboken dessutom.. Men det ska nog bli kul, det är 50års fest för michis mamma på lördag. Är faktiskt taggad :) Hoppas även att göra lite nytta hemma också. Man är ju aldrig hemma sen när man väl kommer hem är man grymt trött.

Som igår hade jag tänkt att bara vara hemma fixa och dona lite, var/är grymt trött. Men nej robbans roliga däckbyten har ju dragit igång och jag hjälper han med att tvätta fälgarna, så var väl hemma vid 20,30 tiden.. Vem pallar göra något då??? Inte jag iallafall..


Sommar igen? nää nu är det vinter som gäller.. Men min semester då när ska jag ta den? har ju bara tagit ut 1 vecka än så länge detta år:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback