Marybu

Gonna let the light shine on me

Skor?

Skrivet 2010-10-29 @ 14:23:23
Jag har problem måste hittta ett par snygga skor att ha på jobbet både till jeans och tighs... Jag har letat men ännu inte hittat dom perfekta.. Så nån dag i helgen ska jag till Stinsen i häggvik och shoppa loss lite :P Dom har ju diechman eller hur det stavas där. Har aldrig haft problem och hitta skor förut men :/

Kul att läsa va? men har ingen aning om vad jag ska skriva?! Ni bara tjatar och säger att jag är tråkig och inte uppdaterar.. Men det händer inte så mycket kul i mitt liv just nu. Bara massa jobb/ärenden hela dagarna kommer hem sent osv. Förhoppningvis så kanske bloggen blir roligare nån gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback