Marybu

Gonna let the light shine on me

söndag

Skrivet 2010-11-29 @ 15:16:48

Börjar söndagen med att börja sätta upp köksfläkten hemma. När jag trodde allt var klart hör jag världens duns sedan skrik. Spinger mot köket märker att robban sitter på golvet óch skakar.. Det var två kablar som stack ut ur vägen över fläkten som robban hade kommit åt med huvudet och fått sig en rejäl stöt så han flög av spisen ner på golvet.. Jag har nog alrdig varit så rädd som jag var då. Så efter det satte vi oss i soffan och tog det lungt. Pratade med roberts far och han sa att allt var lugnt och vi inte behövde åka in. Men han hade ju slagit i foten eller snarare tårna så han haltade lite :P

Sedan på eftermiddagen åkte vi hem till bästa Mormor hon fyllde år! Var där och hade det jätte trevligt. Sedan åkte vi hem till roberts föräldrar och fikade och snackade ett tag. Efter det Hjälpte jag även till att ta med sigge till den nya lägenheten! Gick jätte bra, han har blivit så duktig han! Min lilla kissemiss!

När jag väl sen kom hem till robban tog vi av strumpan på foten och märkte då att foten var helt blå slagen och dubbelt så stor :P

Idag åkte jag med robban in till närakuten så nu hoppar han runt på kryckor stackarn :/ En kraftig spicka i tån. Han fyller år på onsdag och har planerat partaj men fårse hur det blir med det :P Kanske skjuta upp det lite..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback