Marybu

Gonna let the light shine on me

God förmiddag

Skrivet 2010-11-24 @ 09:27:47

Nu så är jag en trött och inte alls en pigg tjej, som drog sig ur sängen imorse. Det är föresten svinkallt, så jag fyser ihjäl. Igår var det ingen bra dag, så vi kan ju hoppas på att denna blir bättre.

Lite bra igår var det iallafall var hemma hos päronen på middag osv. Det var mysigt men allt annat var piss. Men det kan ju inte vara toppen alla dagar..

Tröttare än någonsin sitter jag på jobbet och väntar på att en lastbil ska komma.. Men han kommer väl inte fram i snökaoset..

Men något Positivt är att min bästa bror och hans tjej Hanna kommer på besök ikväll :)


Syster,Bror & Hanna! Mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Linus Lilja

Hallo kusin! <3



Skulle vi ta tag i din blogg? :-)



Lägg till mig på MSN, om du fortfarande använder det!



- [email protected]



Mvh, Linus



:-)

2010-11-24 @ 22:54:08
URL: http://linuslilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback