Marybu

Gonna let the light shine on me

Kalas!

Skrivet 2010-05-21 @ 09:32:00
Nu är det helg igen, det bara svischar så är man där igen. Men den svichar också förbi fort :P Börjar bli gammal och tiden går fort. På tal om att bli gammal blir ju 21 barre på onsdag!

På lördag är det kalas för Roberts syters man kl 15,00 innan det hjälper vi förmodligen Emma & Martin med flytten!
På söndag kommer min släkt för att fira mig :D Yippeey! Det kanske blir sista gången jag har kalas hemma hos päronen, vem vet?! Det är även sista träningen för mina innebandy pojkar tills hösten smyger sig på, Så ska även dit på söndag!

Sen får vi se vad som händer utöver detta i helgen, är bara lite sugen på en kall öl i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback