Marybu

Gonna let the light shine on me

Tis

Skrivet 2010-03-30 @ 16:53:27

Underbara soliga tisdag! Hur lycklig blir man inte av att solen tittar fram.

Jaa då har en till arbetsdag gått förbi, fort går det minsann. Blir att hjälpa robert efter jobbet med att kränga lite däck. Nu börjar den jobbiga tiden med att alla sommardäck ska på. Phuu säger jag som bara hjälper till efter jobbet, stackars robban som får hålla på det hela långa dagarna dom närmsta veckorna.

Kanske ska ta en tripp till solarieöarna idag, så man kanske kan behålla lite av den färg jag fick när jag solade för 2/3 veckor sen.. Vem försöker jag lura färgen är borta för länge sen :P haha

Avslutar min arbetsdag men en rockig bebis + en bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback