Marybu

Gonna let the light shine on me

Nu är det fredagsmyyyys!

Skrivet 2010-03-19 @ 21:28:14
Om det så är det sista jag gör!

Veckan äntligen slut varit en hyffsat stressigt faktiskt.

Igår hängde jag i skärholmen med syster min och shoppde lite pressenter mm. Och även idag var jag där med Djännie äntligen en riktig shoppingbrud hittade en klänning som var jätte söt och även ett par nya skor :) Michis du kommer älska dom!

Tog en suddig bild nu, kollar film samtidigt med far och bror får inte tända lampan :P
 fast jag kan inte gå i dom hah!

Imorgon är det upp innan tuppen ska vara i flempan vid sju! Laget är ansvariga för minicupen så kom förbi och köp en fika vettja!

Efter all innebandy så är det hem och svida om, för då är det party party! Min lilla DJÄNNIE blir 20 barre! Wohooo!
Så det blir slå dem nya klackarna i taket :p 

Men sen söndagmorgon vid tio är det match igen, men har fixat skjus som tur är! Sen så ska mammsi ha kalas hemma på eftermiddagen så hela tjocka släkten kommer.

Helgen fullspäckad som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback