Marybu

Gonna let the light shine on me

Lör/Sön/Mån

Skrivet 2010-03-29 @ 17:08:17
LÖR - Middag på fridays och super goda drinkar, sen en tripp till skybar aldrig varit där förut men det var supernice. Sen gick en promis förbi harry b hälsa på allt Huddinge folk. Jag och Djänzorsi gick vidare till Grodan sen och hade en super härlig kväll/natt!

SÖN - Oj vad söndagen var seg fast den gick väldigt fort när en timme försann sådär, Men jag var iallafall hemma i mjukiskläder hela dagen. Kollade på Alice i underlandet! SE DEN säger jag bara!

MÅN - Bra segt att ta sig upp morse, men det är ju en kort vecka sen en lång helg, Hur bra låter inte det! Ska iväg sen och lira lite innebandy med grabbarna från jobbet ikväll. Får väl se hur det går, käner på mig att det blir tufft.

Resume av dagarna som gått..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback