Marybu

Gonna let the light shine on me

Tjenis ...

Skrivet 2010-06-09 @ 10:45:08

Redan onsdag.. Inte skrivit om helgen men den har varit bra.

Studentmottaning för Tilda sen hem med pappsen och kolla rulle. Vi såg Kick ass hur kul som helst! typiskt min knäppa humor blandat med allvar :P haha. Sen gick jag hem till mig och somnade till Cartoon network i soffan,  vaknade vid 4 snåret när robban kom hem. sen somnade jag igen fast i sängen :P'

 Yeaah!

Det var fredagen de..

Lördagen var det lite fika hos Roberts föräldrar och sedan fixa upp hylla mm i lägenheten. På kvällen åkte jag med Michis hem till Kelly och Eric oj oj vilken kväll det blev! Marie Fullast inne på donken eller det var nog Linus som var det :P haha. Men hade det jätte trevligt iallafall!

Togs massor av kort kommer väl förmodligen upp på facebook inom kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback