Marybu

Gonna let the light shine on me

Kalasat lite granna!

Skrivet 2010-06-02 @ 14:19:45

I lördags hade jag mina bästa brudar över på middag hos mina päron, för hemma hos mig å trängas med kartonger hade nog inte varit så lyckat :P haha

Bjöd på pasta sallad med tillbehör, fyfaaan vad brudar äter dåligt hade mer än hälften kvar av det jag lagade..
Hade det super trevligt mycket fina pressenter också :) Efter vi röjt hos morsan & farsan drog vi ner till Olerys ett tag! Tog en dans till Scatman sen drog vi vidare till Harry B, varför slutar man alltid där? hmm typiskt, drog mig sen hem till min fullare än fullast robban som dessutom hade fått allergichock. haha Stackarn. Själv måde jag prima lite trött bara.

Sen kom söndagen, städa hos mor & far. Jäklar vad brudar kan stöka till det även klibbigt på golvet lite spillt m.m.. Städpatrullen marie fixade det nästan själv, resten tog mamma & pappa tack så mycket för hjälpen!

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback