Marybu

Gonna let the light shine on me

Vinst för grabbarna :)

Skrivet 2010-02-01 @ 14:43:35
Helgen har gått supder duper fort... Fredag hem till Kelly! Åt jätte god mat mysigt med tjejsnack sen kom grabbar och förstörde allt :P haha Men efter det gick vi till Göta källare det var också nice! Efter det så var Robert & hasse utanför stack till donken och åt lite. thihi Sen var det jag Michis, robbban och hasse kvar tog svart taxi med turkisk musik han var stört skön men om hade varit nykter hade han varit störd. haha

Lördag var det match för mina grabbar vi vann med 5-2 WOHOOO! Efter åkte jag hem och fixade mig för släktkalas på robbans sida hans syster Jessica fyllde 31 år. Goda bullar var det :) Sen hem för att hänga med lillsyster och hennes vänner. Men sen blev jag trött så gick upp till rummet och somande robban ringde fick hämta mig sen fortsätta sova hos han :)

Söndag hjälpte jag robban nere på firman slipade massa plåt mm hans ska lacka om lite grejor.. Sheeit träningsverk idag i handleden. Sen blev det tackos hos mig + filmkväll..

Det var min helg de nästa helg hoppas jag på mer nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback