Marybu

Gonna let the light shine on me

Julen är här!

Skrivet 2010-12-21 @ 15:41:36
Julen närmnar sig med stormsteg :)

Men inte en ända julklapp inköpt, några kommer på posten imorgon men långt ifrån alla.

Juste helgen var toppen! Mitt hår är fritt från utväxt just nu tack vare bästa Michis! Camilla kom även över på fredag kvällen så vi satt med datan och tv i högsta hugg hela kvällen. Michis gick hem sen men Camilla slagga över :)

Lördagen Vare julbord! Hur bra som helst vi var ute på utö och hade julbord. Satt innan inne på bakfickan mysigaste baren jag varit inne på. Sedan gick vi in till själva julbordet guuuud så mycket mat! En liten hemlis jag tog inte någon varmrätt hade proppat i mig så mycket innan så magen var full innan jag hann dit :P haha

Söndagen var mysdagen. Det ända jag gjorde ute var att gå 5m in till foodmarket :P Annrs var jag hemma hela dagen i soffan. Men det behövdes var så skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback