Marybu

Gonna let the light shine on me

Tråk

Skrivet 2010-08-12 @ 11:27:23

Tappat lusten till allt just nu! Men ska iallafall hem och städa sen så förhoopningsvis är man lite gladare på fredagen när allt är fint hemma :) Tiden går fortfarande sjukt fort redan torsdag. Har man hunnit med det man vill? nej.. Men men det är väl bara och leva med det. Lite semester vore inte helt fel :P

Vad ska man hitta på i helgen då? Michis ska kanske ut på en barrunda låter nice. Då tar jag med mig Hanna min brors flickvän en jätte söt och snäll tjej :) Även Jennie verkade på partyhumör det vore ju också nice :) Haha fårse hur det blir har ju inte så massor av pengar just nu men men..

Liten bild på mig Jennie från hennes Födelsedag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback