Marybu

Gonna let the light shine on me

Tackos, pride, indianer och renskötare ?

Skrivet 2010-08-02 @ 14:10:07
Tre viktiga faktorer i min helg som nyss vart. haha

Fredag åt tackaos med michis å syster även robban då. Söta michis även kallas kryckan nu mera har ont i knät stackarn. Men hon är en j*vel på kryckor kan jag säga. Vi pimpalde vin och spelade in en fim på 35minuter när vi sitter i soffan. Haha vi tycker den är kul iallafall :)

Sen så sov Camilla över blev disney channel hela lördagsmorgonen. Sen på eftermiddagen åkte jag Mor och syster in till stan, Vi spanade in prideparaden och gick runt lite. Gud så mycket folk det var i stan.
Sedan hem åt lite mat och fixade mig iordning för att åka hem till en opeppad Jennie. Men det var inte så svårt att vända på hennes humör. Vi rörde oss mot stan med Jessica. Stötte på alla möjliga personer en gubbe som trodde jag var 37årig två barns mamma :) Även en indian som friade till jennie, en "klasskompis" haha Även en renskötare som bodde på en båt här i stockholm just nu..  Hade en toppen trevligt kväll!

Söndagen var det lite bakishäng i soffan, framåt lunch började jag leva igen och kunde hjälpa min bror och hanna med flytten. Dom har det så fint, inte alls avis. Brorsan flyttar in i en 3a bara sådär.. mhmm nääe jag är glad för deras skull :)

Tack å hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback