Marybu

Gonna let the light shine on me

Sommar igen?

Skrivet 2010-08-13 @ 15:29:51

Igår blev det inte alls som jag ville att det skulle bli. Började med att träffade Sandra, Jimmy och Niklas i p-garaget. Sedan så följer jag med dom in i telefon affären. Sandra köpt en ny lur sedan gick vi till Charlottas jobb och swisch sa det så var klockan 19,00. Skulle åka och hämta robban. Då fick jag reda på att vi skulle hem till Roberts föräldrar, så där åt vi middag och hade det trevligt. Kom väl hem vid 22,30. Så hann jag städa?? näeej..

Idag är det så rackars varmt! Hoppas värmen kommer tillbaka nu igen, det skulle vara riktigt trevligt! Så man käner att sommaren inte är helt borta än :) Men längtar nästan lite till mysiga hösten, löven faller, man får klä på sig mysiga koftor osv.


Studenten 08 så jädra hott det var den dagen :P


Kommentarer
Postat av: michis

sexiga dojjor..:)

2010-08-13 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback