Marybu

Gonna let the light shine on me

Onsdag

Skrivet 2010-08-26 @ 11:20:48

Igår så mötte jag upp michis nere i centrum för en liten shoppingrunda ;) Hittade en pytteliten kalander även ny mascara behövdes verkligen. Köpte mig en liten sjal från hm också. Sen när michis skulle hem mötte jag upp Robert för att spana in spel på Game.

Vi hittade två spel ett till mig, Ratchet & clank . Jag har redan ett annat spel av samma gubbar men klarat det så ville ha ett nytt. Robban hittade något slagsmålsspel, det var jätte kul! Man bara bankar skiter ur varanda, simpelt därför skojigt så alla kan spela :P 

 

När vi kom ut ifrån Game kollade vi båda på donken, båda tänkte vem orkar laga mat? näe ingen så vi åt en måltid på donken. Sedan hem för att spela våra nya spel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback