Marybu

Gonna let the light shine on me

Yeah!

Skrivet 2009-09-11 @ 11:30:32
Idag är fredag gud så skönt! Men det känns som om att det borde vara onsdag idag typ, veckan har gått så rackars fort!

Vad ska man hitta på för skoj i helgen då? mhmm
Ikväll vill jag nog bara vara hemma och mysa, titta film och äta gott.

Lördag ska jag på överraskningspartaj, det ska bli jätte skoj. Men fårse hur länge man stannar och vad som händer å sker sen.

Söndag är Kalas för Ingemar som fyllde år i torsdags! Det ska bli skoj att komma hem till mormor & ingemar kanske åka lite tidigare och knalla runt i stinsen innan :P

Kommentarer
Postat av: Michaela

Är inte du bjuden på Emmas fest? :O Jag sitter just nu hemma, själv, full och patetisk. Vet inte hur en flaska försvann såfort och nu är jag på partyhumör och ingen är sugen. SKITTRÅKIGT! Så saknar jag min älskling :(

2009-09-11 @ 21:50:43
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback