Marybu

Gonna let the light shine on me

Redan måndag.

Skrivet 2009-09-21 @ 10:03:42
Japp då har yttligare en helg gått av livet. Började fredag med Dotter & far mys kollade film lagade mat tillsamans :D Framåt kvällen/natten drog jag med Robert ut på race. Såg några repor var kul för det var många bilar ute. Sen hämtade vi upp Rille & virre för åka runt å burna lite typ även ett besök på donken.

Lördagen åkte iväg på lite småärenden osv. Sedan till kvällen åkte jag hem till Djännie! Mysigaste kvällen på länge tills en full pojkvän kommer :P jaja sånt händer! thihi. Kollade på mitt konto idag ojdå så mycket pengar det gick åt den kvällen. men tur att man snart får lön :D

Söndagen gick upp tittade på film sen så åkte jag iväg för att träna mina boys! Gud så kul det var har saknat dom massor! Första serie matchen på Lördag mot tullinge. Det kommer gå bra :D Sen hem å däckade på soffan med min däckade pojke thihi. Blev en hemmamys söndag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som en härlig dag :) men ni som tycker om bilar och race och allt - varför är ni aldrig på söndagarna i Södertälje?! Träffarna och sen åker alla iväg till Nykvarn och race :)

2009-09-21 @ 11:31:59
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback