Marybu

Gonna let the light shine on me

pust.

Skrivet 2009-09-15 @ 09:35:44
Helgen försvann på en timme känndes det som.
På fredagen var det FREDAGSMYS! Bara hemma kollade film hade det mysss..

Började lördagen med att stiga upp hyffsat i tid iallafall stog och hängde på låset med morsan untaför bolaget :P Haha. Sen åkte jag Robert & Camilla iväg för att fixa vissa ärenden. Senare så var det två st 20 års kalas jag skulle på :)

Första kalaset var för Johannes! Bjöds på mat & dryck trevligt sällskap! bra ställe att föra på :P Om jag hade stannat så var det nog världens röj på senare på in på natten.
 Yeaah 20 barre!

Sedan så åkte jag & robert till emmas partaj i Södertälje inne på Olerys! Djännie var där utan henne hade det blivit trååk. Men med Djännie är det aldrig tråkigt. Men iallafall sen så tog vi sista tåget hem, stannade på GP alla
var där så satt där i en timme kanske. Sen däckade jag hemma på sängen.
 Emmis!  jen and me!

Söndagen var en väldigt seg morgon men framåt eftermiddagen blev man lite piggare för då skulle vi röra oss mot Ingamar som fyllt 71 år! Hemma hos mormor & ingemar bjöds det på massa mat & fika så man rullade hem känndes det som. Sen vart det söndagsmys hemma hos robert!

Det var min helg!

Måndags igår alltså så satt jag i möte hela långa dagen! Fixade även massa grejor för mitt pojklag igårkväll, första träningen drar igång idag :D Fast jag ska inte vara med. Träningen börjar 17 borta i jurringehallen i segeltorp & jag slutar 17 så det blir lite tight. Jag ska ta hand om söndags träningarna istället!

Kommentarer
Postat av: jenblo.blogg.se

tack för en kalaskväll : )

eller ja, det var nice!

2009-09-15 @ 10:34:03
URL: http://jenblo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Låter som en riktigt härlig helg :) trevligt värre! Trist att jag inte kunde komma.. :( eller orkade snarare (pga hur jag mådde inte lat eller så haha)

2009-09-15 @ 11:01:58
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback