Marybu

Gonna let the light shine on me

Hör & häppna!

Skrivet 2009-09-17 @ 11:31:52
Jag tog på mig joggingdojjorna igår och joggade i källbrinkssåret! Hoppas på att det kommer bli en vana bara :P Guuud vad otränad man är men ska gå en promenix idag på lunchen också!



Vill sola också! Men jag som bor så nära varför tar man sig inte tid och springer ner lägger sig en kvart sen upp igen kan inte ta mer 20-25 min. Funderar på om jag ska ta mig i kragen och gå ner ikväll för att ta bort den vitbleka tonen jag har just nu :P

Kan man inte vara ledig en dag i veckan och ta den dagen bara till sig själv. Hinna med allt man vill, måla naglar, inpacking i håret, ansiktsmask, sola , fixa håret, bada i badkaret och bara slappna mm .. sånt som aldrig tar sig tid med annars.

Så nu har marie klagat massor igen! När ska detta bli en glad & trevlig blogg?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Och jag har gått på cykelpass idag - duktiga vi är :D men nu när jag jobbar extra på gym/simhall så måste jag ju fan.. haha

2009-09-17 @ 14:33:03
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback