Marybu

Gonna let the light shine on me

Tjolahoppsan!

Skrivet 2009-10-22 @ 15:36:12

Idag på lunchen kom ceder förbi vi åkte till rosen och åt ärtsoppa med pannkakor fast det var bara jag som tog ärtsoppa :P haha

Det är väldigt segt idag på jobbet är själv just nu i kontrorsbyggnaden :/ lite tråkigt. Men imorgon är det fredag det ska bli riktigt skönt med helg.

Har två matcher med boysen men det ska bara bli kul för det är ingen av dom som är tidigt på morgonen. skööönt. Men skriver lite mer imorgon vad som händer i helgen. 

Jag kan inte komma på en bra haloween klädsel HJÄLP MIG! Ska bort på partaj nästa helg och jag har ingen aning. hmm ..  

<3 <3 <3 love mary!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vart ska du på halloween partaj då? :D



Vart jobbar du någonstans? :) <3

2009-10-22 @ 16:12:14
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback