Marybu

Gonna let the light shine on me

Helg.

Skrivet 2009-10-02 @ 15:40:10

Japp då var det helg igen då. Var hemma fån jobbet igår för jag hade feber osv. känner mig bättre idag tur det! Behövdes nog bara en dags återhämtning bara halsont kvar.

Och tack alla som trodde på mig :D Nu är ett mål struket från min lista! Det är grymt skönt. Så idag kanske det blir lite åka bil och jag kör ;)

Men lägntar ändå till morgondagen. Match med mina boys VI SKA VINNA! Kanske ut på en liten shopping tur iallafall till bolaget. Sen så blir det lördagsmys med förhoppningsvis utgång!

På lördag fyller syrran år också så ska väl försöka hitta nått kul åt henne :P thii milla....

Söndag släkten kommer på besök för at fira Camilla. blir mysigt de.

Hur kunde hösten komma så fort till vårt avlånga land? sitter och hackar tänder på jobbet :/ Men till nästa vecka blir det vinterjacka och mössa! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback