Marybu

Gonna let the light shine on me

hej hej!

Skrivet 2009-10-28 @ 09:29:28
Igår efter jobbet drog jag förbi Br leksaker i huddinge kikade om dom hade nått kul till haloween. men nej allt var ju nästan slut kändes det som :/ Men ska väl försöka röra mig till någon större br än huddinge. Måste ju hitta nått shysst vill ju inte bara vara vanlig när man ska vara utklädd.

Robban bytte även däck på min bil stella! Så nu kan vinter komma. Men ärligt talat det är mindre än 2 månader till jul. Har redan köpt den första julklappen! hurrey ute i tid med en julklapp iallafall. 

Men igår lagade jag ungspannkaka, Mmm så gott. Första gången jag gjorde ungspannkaka men det blev en succe ;) Synd att man inte gjorde massor så man hade matlåda idag.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Julklappsshopping är ju underbart! :)



Ja men jag tror jag ska fixa upp min bil istället för jag tror inte att Robban kommer sälja sin bil till mig för typ 7-10 tusen och jag har inte råd med en krona mer än det ^^

2009-10-28 @ 22:10:14
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback