Marybu

Gonna let the light shine on me

friday i'm in love

Skrivet 2009-10-23 @ 11:17:14

Om jag ändå kände så. Vaknat på helt fel sida men hoppas det vänder snart. Jag har nämligen lingonveckan så håll er på avstånd gott folk! haha.

Men idag är det kalas för Calle som fyller 25 bast. Han har två hundar, 3katter 1 liten flicka vid namn nova och även gift med Linnea så har dom en villa också. Jag känner lite press på mig själv nu helt plötsligt hinna med allt det innan 25 mhmm tveksmat när det gäller mig. Men är iallafall glad för deras skull!

Pressent måste köpas så det blir nog ner till teknik magasinet efter jobbet i Huddinge. Man måste väl hitta någon helt onödig pryl fast ändå kul pryl där inne :P


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har Robban egen firma? :O Vadå för firma? :)

Låter härligt hörrödu!



Nä har haft ett heltid och ett extra, efter ett halvår på ena så tröttnade jag så jag spydde nästintill (telefonförsäljning) så jag bytte till ett i nacka men ja, det blev som det blev. ekonomikrisen duvet :( fanns knappt nå jobb att göra och jag blev anställd sist, såå.. <3

2009-10-23 @ 17:27:42
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Michaela

Äch alla fixar sina grejer när det passar dom :) det finns ju folk som har allt det där innan 25, alla är olika!



Ja dom har ju den där hårgrejen som typ gör att man får orgasm haha <3

2009-10-25 @ 16:46:40
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback