Marybu

Gonna let the light shine on me

Fifan.

Skrivet 2009-10-29 @ 13:51:12

Inte bra det här har stoppat i mig två alvedon känner att kroppen längtar bara mer å mer till sängen. Varför ska jag börja bli sjuk nu när jag har planer? Men jag är inte förvånad för så fort man ska iväg på nått skoj blir jag dålig vet hur många klassresor eller bara åka iväg med familjen på nått kul som blir jag dålig till.

Men så det blir hem och sova sen efter jobbet och ta massa C-vitaminer och hoppas det hjälper för vill verkligen inte bli sjuk nu till helgen. Är ju Haloween party i snakecity .. haha (Orminge)

Åkte iväg och handlade kläder igår oj sicken tur man hade då minsann. Slut på de 3 första affärerna jag var inne på sen åkte jag till skärhlomen och hittade den, hängde ensam på en krok utan prislapp & tillbehör som jag ändå inte skulle ha :P Klänningen skulle kostat 299kr fick den för 99kr bra va? Hoppas bara den sitter perfa :/ har inte testat än men om inte så är det bara klippa & dona lite kostade ju bara 99kr :D

Men tänkte på en sak när jag ska åka till Orminge på lördag så kommer jag vara utklädd, hoppas många andra som sitter på tåget är utklädda för annars är det ju pinsamt. Men kanske ska åka lite tidigare än väntat då får jag sällskap med michis och kelly så ska nog försöka stressa och åka med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback