Marybu

Gonna let the light shine on me

Blondie!

Skrivet 2009-10-13 @ 08:57:58

Helgen har väl varit sådär kul :/ inte hunnit med allt jag förväntat mig osv. Men vissa glimtar hade den :P
Robban körde Folkrace skit kul att se han köra, dessutom vann han hade snabbaste varvtid! Det är min grabb de! haha .
Åkt till Barkarby med Robban, Emma och Martin kollade nog igenom alla teknik affärer på hela norra sidan :P Emma skulle hitta en mobil men det var jag som gjorde de :P En billig mobil för 399 på media markt den är toppen för mig.

Juste igår så hämtade jag upp Michis i huddinge så åkte vi till skärholmen hade laddat för att shoppa men hittade bara ett litet linne från topshop. Det linnet jag har i min fina outfit längre ner i bloggen :) Tack gode gud för att jag har michis nu är mitt hår okey igen inte 10cm utväxt även en fin frisyr även lite blondare! You made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback