Marybu

Gonna let the light shine on me

Tråk Rubrik

Skrivet 2009-11-25 @ 09:00:06

Så var det redan onsdag dagarna bara springer förbi :P Idag ska jag och min syster iväg till skärholmen och shoppa loss :P Kanske söta Djännie dyker upp. Hon den rackaren drar iväg till thai nästa vecka. Jag ska också dit, nång gång... haha
  

Fårse vad som handlas är mycket som behövs julklappar, kläder till fester och även födelsedagspressenter :P
Mormor blir 65 i helgen vad ska man köpa? Robban blir 20 barre på tisdag måste hitta på något bra åt karl. Några förslag? Är verkligen sämst på att hitta på roliga och bra pressenter till folk.


Annars rullar allt på fortfarande hostig och förskyld men det börjar bli bättre iallafall. Och jobbet är jag ikapp med nu :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

ÄLSKAR att julklapps&present shoppa! Men det är ju som du säger, man står där helt blank på ideer :P men du kommer säkert på något bra :) Till Robban kan du ju typ köpa en upplevelse att köra folkrace eller något? ;) Eller något som har med bil och göra, om han är något som Johan när det kmommer till bilar så kommer han bli jätteglad haha ^^



<3

2009-11-25 @ 17:30:34
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUNILLA GAGA!

2009-11-27 @ 13:30:40
URL: http://jenblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback