Marybu

Gonna let the light shine on me

Julen närmar sig med stormsteg

Skrivet 2009-11-12 @ 10:32:50

Var nere i centrum igår och såg alla jul dekoration dom hade satt upp. Började tänka tillbaka till när man var mindre, fick 200kr av mamma och handla julklappar för. Men vad köpte en smörkniv, hårspännen mm. Vem blev glad av mina julklappar på den tiden bara skit alltihoppa :P haha. Fårse hur mycket skit julklappar det blir i år.
Fundearde på att betsälla allt från nätet det är ju bekvämt slippa trängas i affärer. För allt finns ju online.

Såg förretsen på nyheterna imorse att spikmattan är årets julklapp, Vi har redan en i familjen och jag tycker inte den hjälper så mycket. Men kan vara lite skön att ligga på om man har tröja på sig :) annars bli det för stickigt för min smak.

Men men nu ska jag ta tag i jobbet igen, behövde en lite paus nu på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Anne-May Berg

Men Marie,mormor var alltid glad över dina julklappar............Kramis o vad skönt att du kryar på dej åter

2009-11-22 @ 12:48:41
Postat av: Ameli

Ja , tiden går verkligen fort!

2009-11-23 @ 22:26:14
URL: http://aamelikransnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback