Marybu

Gonna let the light shine on me

Körv!

Skrivet 2009-05-05 @ 10:11:02

Igår så fick jag stressa till bandyn fick höra att jag skulle vara själv på avslutningen för ceder var tvungen att jobba. Så sprang till Ica kvarnbergsplan och handla fika till efter matchen! Ringa efter bollar för ceder har nyckel till bollarna :/ Men allt löste sig till slut, Hade 1 boll , 14 garbbar och 20 päron/syskon så det vara bara starta matchen! Grabbarna vann med 10-5 :D Sen så delade jag ut fina medaljer åt grabbarna och jag fick ta emot blommor ;) så fina så .. Sen ut i lekstugan för att servera kakor, bullar och saft. Hur många får man ta? han tog en till! Får man ta en till? osv. tänk er 14 grabbar som är hungriga och får kakor & bullar framför sig. Det blir krig :P Men sen så var allt över så kom Robert och hämtade mig, vi åkte hem och åt korv med bröd med familjen.

HOT DOGS!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Angående designen: Maila en bild till mig, skriv vilken av designerna du vill ha och berätta vilka färger du skulle vilja ha så ska jag försöka fixa en åt dig :)

2009-05-05 @ 15:29:25
URL: http://designsfouryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback