Marybu

Gonna let the light shine on me

Tjing!

Skrivet 2009-05-14 @ 09:31:32
Huvudvärken försvann senare på dagen så när jag kom hem åkte Jag, Camilla, Mamma och Pappa till skärholmen. Mamma skulle växla pengar hon drar till danmark på "handbollstunering" = supar fest! :P haha. Och pappsen skulle handla några datagrejor, sen så åt vi jätte god mat! Jaa sen väl hemma försökte jag hjälpa camilla att plugga får se hur det går idag på provet :P nääe då, det går nog bara bra.

-------------------------------------------------------------------

Idag är det torsdag = styrelsemöte på firman. Så idag är jag servitör och kock :P Ska fixa massor av mackor och servera dom. Men det är alltid nervöst men det ska nog gå bra.

Ungefär såhär fina mackor ska jag göra idag :) om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback