Marybu

Gonna let the light shine on me

puhh

Skrivet 2009-05-12 @ 16:54:42
Var somsagt på Ljuspartaj igår ! Det var jätte trevligt men enormt dyra grejor. Men det blev iallafall lite shopping en ljuslykta den ståendes avlånga lyktan som är gul/rosa köpte jag och sen massa teljus som man ska ha i! Och guuud så gott ljusen luktade. Min Robert kommer döda mig :P han gillar nämligen inte doftljus eller ljus överhuvudtaget är han inte så förtjust i. Haha sicken otur för han, för jag älskar ljus :) Thihi
 

Idag har jag jobbat förfullt hela dagen, det har iallafall gått sjuk fort idag! Men är stolt över min instats idag har hunnit med massor av skitgöra som är så rackarns tråkigt. Gissa vad jag åt till lunch? JAA nudlar ;) haha idag igen men det funkar fortfarande har inte tröttnat än! Men nu ska jag städa undan lite på kontoret sen så ska jag hem.

Tack å hej leverpastej!
(åh leverpastej macka skulle vara gott)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Bravo Marie,jag håller på dej då det gäller ljus i olika former.

och Ingemar är ju motsatsen till din Robert,dårå.För det är bara doftljus som brinner i köket då jag kommer hem.Fast det doftar ju en liten stund,men sen är den borta.

oj,oj vilka låtar dom spelar,jag fattar inget,men jag hoppas att Malena går vidare i alla fall.

Ha nu en bra lill lördag imorgon o ta det lungt.

Kramis till dej från Mormor

2009-05-12 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback