Marybu

Gonna let the light shine on me

Melodifestival igår!

Skrivet 2009-05-13 @ 10:42:52
Tänkte skriva lite vad jag tyckte om några bidrag från igår.. GOSCH Vilken jätte scen dom fått ihop i Ryssland, Bra jobbat!!

Montenegro - ANDREA DEMOROVIC "Just Get Out Of My Life"
Kunde inte sluta skratta åt dansarens armar!


Vitryssland - PETR ELFIMOV "Eyes That Never Lie"
Varför gick inte han vidare det var riktigt bra om blundade och lyssnade på rösten. Han var verkligen riktigt ful men låten och hans röst gillade jag! Så nu tycker jag vi röstar in han i finalen!


Sverige - MALENA ERNMAN "La Voix"
Hejsa Sverige! Men tyckte ljudet var konstigt, ljudet som var i globen var mycket maffigare enligt mig. Men hon är ändå bäst nu vinner vi hela skiten! haha


Armenien - INGA & ANUSH ARSHAKYANNER "Jan Jan"
Jag fastnnade för denna låt blev på riktigt dancemood när jag hörde den. Tänk denna låt med lite mer house/tecno Remix.


Bulgarien - KRASSIMIR AVRAMOV "Illusion"
Det är massor av damer på scen som sjunger men den ljusaste stämman kommer ifrån karl på scen! Nääe denna låt var så himla dålig dom skrek ju bara panik skrik i hela låten.


Island - JÓHANNA GUDRUN JÓNSDÓTTIR "Is It True"
Vacker låt! Den satt vi nog alla och hejade på hemma. Kan vara farlig


Rumänien - ELENA GHEORGHE "The Balkan Girls"
Varför gick hon vidare. Snygga tjejor på scen går man vidare då?
Jag tycker Vitryssland var mycket bättre så byt plats på dom!!!!


Finland - WALDO'S PEOPLE "Lose Control"
Jätte bra låt men den sjönk lite när man såg dom på scen. Har hört låten mycket på radio men hade verkligen inte tänkt mig en 50+ som står på scen och rappar :P Haha

Bilder från svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback