Marybu

Gonna let the light shine on me

Ljusparty!

Skrivet 2009-05-11 @ 16:38:03
Hellu!! Slutar om 30 min skönt värre! Men sen blir det fullrulle ska hem fixa och dona med tvätt mm sedan kl 19,00 ska jag hem till Michis på ljusparty! Köpa massor av ljus :) thihi. Nej men nått måste man väl köpa hoppas det inte är så rackarns dyrt, för då blir det nudlar även nästa månad :P haha . Men jag kommer missa Färjan ikväll oh noo! Men det går väl repris på fredagar har jag för mig. Det passar bra för ska nog bara vara hemma denna helg också.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hur många ljus blev det?Egentligen behövde du inga ljus alls efter som du själv är ett ljushuvud.Kramis från Mormor

2009-05-11 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback