Marybu

Gonna let the light shine on me

Hej hallå!

Skrivet 2009-05-25 @ 13:52:27
Skönt med helg hunnit med middagar, städat , slappat och shoppat.
Och nu börjar veckan igen !

Haft fullt upp på morgonen och lärt mig nya grejor här på jobbe så det har gått väldigt fort.

Nu längtar jag bara tills jag slutar för då ska jag, Robert, Emma, Martin åka iväg på BMW träff! Man åker ut till ekerö till ett fik som heter brostugan ett jätte mysigt cafe :) Sen får man gå runt och titta på alla bilar. 

Sen vill jag hem och sola, har inte gjort det på länge. Måste vara snygg imorgon när man blir 20 barre. Var nere på Alimenta och beställde tårtor tills imorgon så det blir först tårta vid 3 på friman sen öppet hus hemma :D

Kuligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback