Marybu

Gonna let the light shine on me

Haj haj

Skrivet 2009-05-18 @ 11:24:32

I fredags var det stor besök här nere på fiman. Micke kom förbi sen så kom Camilla & isabell så många muggar choklad gick det åt :P Sen så cyklade vi ner till centrum jag tog camillas cykel som är för liten för henne, så för mig var den jätte liten. Haha hade knäna i magen. Men det gick fortare ner till centrum iallafall. Handlade mat och mötte upp Michis sen fixade vi mat och bakade kaka till tomberga dagen som var i lördgags. Sen så tittade vi film under kvällen 1 skräck och 1 komedi som var helt sjuk.

Lördag var det tomtbergadagen träffade gamla lärare och tittade på folk som sjöng på scen alla sög. Men det var ändå trevligt att gå runt på sin gamla skola. Sen så gick vi hem och tog det lungt. Gick hem till Robert sen kollade på eruovison sen en film som var jätte dålig. Men ändå satt man där och kunde inte stänga av :/ 

Sen blev det söndag då var det upp med tuppen för jag skulle på kurs BUL1 som det så vackert heter. Nu är jag utbildad Ledare/tränare på papper :P  klockan 08,45 till 17,15 sitta i ett rum och ha teori och träna övningar inne i en hall och se solen utanför.. Inte så kul men nu är det gjort iallfall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback