Marybu

Gonna let the light shine on me

20 bast idag!

Skrivet 2009-05-26 @ 11:49:17
Gick upp lite tidgare idag för jag ville hinna platta håret även åka och hämta tårtan innan jobbet. Så när jag väl står och plattar håret. Så hör jag Mamma ropa gå och lägg dig igen, Så springer in i sängen och lossas sover ;) Sen var hela familjen på rummet även Sigge! Fick en cykel och massa smått & gott! Tack så mycket familjen!

Senare när jag kommit till Roberts bil låg det en bukett blommor i min säte :) Sötis Robert har varit i farten! thihi..
När jag suttit och jobbat ett tag så kom Kent & Marianne in på kontoret och får en Bukett blommor och en peng.
Så med andra ord en kanon start på dagen.


Sen efter jobbet ska jag försöka hinna ner till bolaget innan släkten kommer :P
Slutar kl17 och gästerna droppar in efter 18,00 så det gäller att skynda sig. Käns helt overkligt att springa runt på systemet och vällja själv och inte skriva en lista åt någon som kan handla !?!


Kommentarer
Postat av: mor

Hmm vadå skriva lista..... du har väl inte syndat

2009-05-26 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback