Marybu

Gonna let the light shine on me

<3

Skrivet 2009-05-27 @ 09:49:51
Igår blev Tårtan suce på här på firman även fast jag inte gillade den. Tänkte att jag skulle betsälla en chokladtårta för det är nästan alltid prinsesstårta. Men det var nog lite kaffe i chokladmoussen och så barnsligt känslig jag är så kunde jag inte äta den. Typiskt! Men hade en väldigt trevlig fikapaus!

Sen när jag kom hem från jobbet så höll Mamma & Pappa på förfullt! Så det var bara att ryka in och hjälpa till ;) Det var en jätte trevlig födelsedag släkten kom och vi bjöd på massa mat som var supergod! Det var perfekt Mammsi! Ficka massa fina pressenter och en Barbietårta den var jätte fin men smakade skit :P haha tur att vi hade en tårta i reserv.
Min söta syster har gjort ett kollage av mig på sin blogg och bilden i mitten är den fina Barbietårtan.
Men retsen av bilderna kan ni skippa :P För att jag är så rackarns snygg :P


Hej å hå! Tack alla som förgyllde min dag igår :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback