Marybu

Gonna let the light shine on me

Läskigt värre!

Skrivet 2009-03-17 @ 14:06:34

Igår så tränade jag mina boys i innebandy, gör det varje måndag klockan 17,00-18,00 och igår kändes det så bra alla killar lyssnade under hela träningen och alla var taggade till 100% för på lördag är det deras första tunering även  min första som tränare :D Ska bli jätte kul att äntligen ska få vara ett lag på riktigt och grabbarna får spela mot ett andra än sig själva ! Så hoppas bara allt går toppen för oss på lördag !

Testade nyss ett quiz eller vad man ska kalla det . Man ska tänka på en kändis och svara på lite frågor om kändisen. Sen är det så att datan chansar vem kändisen är. Har gjort nu 3 gånger och datan har haft rätt varje gång lite skrämmande :P
Det är värt att testa iallfall  http://en.akinator.com/

Men pratade nyss med Michis hon hade sjukt tråkigt. Så hon kommer nog förbi jobbet på en eftermiddagsfika :) 
Så det blir lite mysgigt framåt eftermiddagen!
Michis har även som vanligt lagt ut snygga bilder på fejan från helgen usch att man aldrig kan bli bra på bild.
Jaja jag bjuder på dom :D


Kommentarer
Postat av: michis

Haha imorron ska vi fixa din blogg..kan ju inte ha så här längre..:P

2009-03-18 @ 00:06:48
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback