Marybu

Gonna let the light shine on me

Fredags kvällen/natten!

Skrivet 2009-03-16 @ 10:01:02
Hej hallå !
I fredags så träffade jag Michis i Huddinge C och hoppades på att hitta nått kul att ha på sig till kvällen. Men nej nej ..
Sen var det hem och ta en liten power nap innan man började fixa iordning sig .. Hade sjukt ont i huvudet innan..
Sen när jag gjort mig klar gick jag till Michis som vanligt så hjläp med smink & hår tur att man har dig vännen! :P

Eftersom jag inte var 20 bast så var man tvungen att vara inne innan klockan 23 men det var bara att gilla läget och kul hade vi på väg in iallafall satt där med våran festis på tåget :P Även en härlig kisspaus blev det.
När vi väl var framma och stog i kön så var jag Guldisch och en stämplisch fick jag haha ..

Väl inne var det helt okey mötte upp michis arbetskollega och hennes vänner så dansade vi runt som galningar !
Kom även lite mer vänner under kvällen  men dit ska jag igen iallafall!

Lite tråkigt slut på kvällen men ändå 4/5 Tosters :)


Me, Kelly and Michis


Tjing i medaljongen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggare finns inte..;)

2009-03-16 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback