Marybu

Gonna let the light shine on me

Hem Till Djännie!

Skrivet 2009-03-20 @ 11:54:01
Ikväll vid 19,00 ska jag hem till Jennie på tjejmiddag! Hon fyller nämligen år imorgon 19 bast lillskiten! haha
Men blir hem direkt efter jobbet och fixa sig. Som tur är har jag redan handlat pressenten och är inte ute i sista sekund som vanligt och letar. Är det nån som käner igen sig kanske? haha.. Konstigt att det alltid blir så :/

Hmm kläder att ha på sig till kvällen? varför alltid detta ständiga problem ? Usch hatar att slänga ut varenda klädesplagg på golvet för dagen efter måste man ändå plocka upp det . Kan man bara inte veta vad man vill ha på sig innan man slängt ut allt? Näääe inte jag inte.. Någon som har bra tips på vad jag ska ha på mig? Öppen för förslag!

Men det blir ingen utgång för mig idag har ju cup med mina grabbar imorgon så det gäller att vara på topp !
Är faktiskt väldigt nervös inför morgondagen men det går nog bara bra .. hoppas jag iallafall :P


Me and Djännie på toxic i vintras nån gång skulle jag tro!


Är på partymode men kan ju inte :/

Kommentarer
Postat av: michis

Va roligt det låter..Jag tror jag kommer dra mig hemåt,men man vet aldrig så jag kanske plingar när jag åker..;)

2009-03-20 @ 16:22:43
URL: http://michispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback