Marybu

Gonna let the light shine on me

Hellu

Skrivet 2009-03-24 @ 08:41:15

Igår efter jobbet så hade jag träning med grabbarna och den gick bara bra. Sen gick jag ner till centrum och mötte Michis sen så hämtade vi camilla och stack och solade. Första gången jag solade där så tänkte åh nya rör måste ta det försikgt men nej det var beganade rör. Så var det ett nytt rum med solarium igår självklart tänkte jag att det är likadant som dom andra solariumen, begagnade rör. Så stoppade in lika mycket som vanligt, Men det skulle jag inte ha gjort för numera heter jag kräftan :P haha. Jag har aldrig blivit så röd förut när jag jag har solat men nån gång måste väl vara den första.

Sebastian i lilla sjöjungfrun!


Havet är djupt
Havet är djupt
Nere på botten,
här är det toppen,
titta och njut
Uppe på land finns bara spring,
möda och slit för ingenting
Men under ytan, där kan man flyta
Havet är djupt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback